Poliklinika Kobylniki koło Poznania

Okulistyka Poznań

Poliklinika Kobylniki specjalizuje się w Okulistyce. Jest to dziedzina medycyny, zajmująca się rozpoznawaniem schorzeń i leczeniem oczu. Posiadamy wysoko wyspecjalizowaną kadrę, składającą się z uznanych międzynarodowo lekarzy okulistów. Nasza klinika mieści się w Kobylnikach koło Poznania. Do głównych gałęzi naszej medycznej działalności należy leczenie zaćmy, jaskry, zeza, powiek, starczego zwyrodnienia plamki, chorób spojówki i rogówki.

Leczenie Zaćmy Poznań

Choroba oczu prowadząca do zmętnienia soczewki – jedna z najczęstszych przyczyn ślepoty. Polega na potwstaniu plamęk lub zmętnienia całego obszaru soczewki oka.

Leczenie Jaskry Poznań

Jaskra

Choroba oczu prowadząca do nieodwracalnego uszkodzenia nerwu wzrokowego oraz komórek siatkówki. Prowadzi do pogorszenia a nawet utraty wzroku.

Leczenie Zeza Poznań

Zezy

Wada oczu przy której mięśnie oka są osłabione a to powoduje zmianę kąta patrzenia oka względem drugiego. Efektem zeza jest między innymi zaburzenie widzenia przestrzennego.

Leczenie chorób siatkówki Poznań

Choroby siatkówki

Starcze zwyrodnienie plamki nazywane też zwyrodnieniem plamki żółtej to choroba oczu występująca zazwyczaj u ludzi powyżej 50 roku życia.

Leczenie chorób spojówki i rogówki Poznań

Choroby spojówki i rogówki

W Poliklinice Chirurgii Plastycznej i Okulistycznej diagnozujemy i leczymy choroby zapalne i zwyrodnieniowe spojówki i rogówki.

Operacje Powiek Poznań

Choroby powiek

Prowadzimy leczenie zachowawcze zmian zapalnych powiek i leczenie operacyjne zmian rozrostowych łagodnych i złośliwych, w tym kępki żółte.